Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

~Τα μάτια σου...αθόρυβα μα και τόσο φλύαρα~

Αν κάποιος με ρωτούσε γνωρίζοντας με ποιο πιστεύω πως είναι το πιο φλύαρο μέρος του σώματός μας, αναμενόμενα θα πίστευε πως θα απαντούσα, πως είναι το στόμα...μα όχι φίλε μου...τα μάτια σου είναι αυτά που φλυαρούν...
που φλυαρούν την αλήθεια...
που λένε τα πάντα...
που τραγουδούν την χαρά σου...
που ψέλνουν την λύπη σου...
που ουρλιάζουν την οργή και τον θυμό σου...
ναι...
τα μάτια σου φίλε μου...είναι τόσο αθόρυβα, μα συχνά ο θόρυβος τους είναι εκκωφαντικός...
τα μάτια σου...τα μάτια μου...τα λένε όλα μωρέ...το στόμα απλά αφήνει τον ήχο των λόγων τους να φτάσει στα αυτιά σου...
Τα μάτια σου...ο καθρέφτης της ψυχής σου!!!
Β.

2 σχόλια:

  1. Δίκιο έχεις Βικάκι μου μας προδίδουν και χωρίς να το θέλουμε καμιά φορά...!
    Τουλάχιστον όμως λένε την αλήθεια....χαχα
    Καλό βραδάκι...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έτσι είναι φίλη μου...τα μάτια μας τα λένε όλα, είτε το θέλουμε, είτε όχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή