Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

Πλέξιμο το αγαπημένο!!!

Καλησπέρα καλησπέραααα....

έχω πάνω από χρόνο να κάνω ανάρτηση και μάλλον ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και σε μια απόφαση της στιγμής αποφάσισα να ανοίξω το μπλοκάκι μου το διαδικτυακό...οπότε να μαι κι εγώ...

´Οσοι με γνωρίζουν, ξέρουν ότι αγαπώ τον καλό καφέ...τα τσιγάρα μου βέβαια, τις συναυλίες και το πλέξιμο...ναι το πλέξιμο το αγαπημένο...
Και για να κάνω την επιστροφή μου πιο αισθητή αποφάσισα να σας δείξω κάποιες από τις φετινές μου πλεκτοδημιουργίες...

Κι αν σας αρέσουν, μπορείτε να με βρείτε στην προσωπική μου σελίδα στο facebook.
link: https://www.facebook.com/oragiapleximo/ κι αν θέλετε μου χαρίζετε κι ένα Like!!


Νέο σχέδιο, που άρεσε πολύ και στην γιαγιάκα μου και προορίζεται για λαιμός!

Και έκανα αρκετούς μ'αυτό το σχέδιο...ο μαύρος πήγε Ξάνθη και οι άλλοι δύο στις τσούπρες μου στην Ικαρία!


Μπεμπέ ζακετάκι με το βελονάκι...
Το καλοκαίρι φέτος, είχε την τιμητική του στις καπνοθήκες!!!


Και γω επί τω έργω...






Και μην ξεχνάτε...
Winter is coming!!!



Καλό σας βράδυ,
Β.



1 σχόλιο:

  1. Γεια σας αγαπητοί φίλοι,
    Να κάνω μια παρατήρηση, πολλοί άνθρωποι χρειάζονται χρήματα για να χρηματοδοτήσει κάθε λογής πράγματα ή να έχουν οφειλές, στην πραγματικότητα σχεδόν όλοι να είμαστε πιο ρεαλιστές. Προκειμένου να καταπολεμηθεί η φτώχεια και ο αποκλεισμός της Τράπεζας, θα προσφέρει δάνειο-πιστωτική (άτομα, εταιρείες όπως ενώσεις) σε δυσκολία ή που επιθυμούν να βοηθήσουν να αντιμετωπίσει κάποια από τους οικονομικά προβλήματα ή να ξεκινήσετε μια επιχειρηματική δραστηριότητα. Σαφώς είμαι ένα άτομο που έδωσε έξω τα δάνεια που κυμαίνονται από € 2000 σε € 7,000,000. Επομένως, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω e-mail, αν σας ενδιαφέρει για περισσότερες πληροφορίες. Εδώ είναι η διεύθυνσή μου: cassandrabazarov@gmail.com. Επικοινωνήστε μαζί μου για να βρούν την ικανοποίηση στα προβλήματά σου.
    Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή